Friday, April 10, 2020

Kejohanan Catur MSSS 2009 Sepang


Kejohanan Catur MSSS 2008 Sepang telah diadakan di Dewan Majlis Perbandaran sepang selama tiga hari iaitu dari 24 hingga 26 Februari 2009. Ini adalah merupakan MSSS kali pertama untuk aku dan kali kedua untuk Abang.

Banner Kejohanan

Aku sangat bersyukur kerana berjaya berada di kedudukan Enam Teratas dalam acara Individu P12. Ini bermakna aku berjaya menaiki podium. Bagi acara P12 Berpasukan pula, pasukan P12 MSSD Petaling Perdana hanya berjaya mendapat Tempat Kelima. Alhamdulillah, aku dapat dua medal atau pingat dalam Kejohanan Catur MSSS aku yang pertama.

Kedudukan Enam Teratas (Top 6) Acara Individu Kategori B12

Aku kongsi beberapa keping foto yang dirakam oleh ayahku seperti di bawah.

Foto bersama Abang dan Ibu

Foto bersama Abang dan Ayah

Foto bersama Abang dan Adik

Foto bersama Abang yang memenangi Pingat Emas acara Berpasukan L15

terima medal dan sijil Tempat Keenam acara Individu P12

terima medal dan sijil Tempat Kelima acara Berpasukan P12

Sila ke pautan berikut untuk update ke semua pemain-pemain catur SKBJ yang mewakili kontinjen catur MSSD Petaling Perdana 2009 di Kejohanan Catur MSSS.


No comments:

Post a Comment