Thursday, September 8, 2011

Dugaan

Hmm..tak tau la nak cakap ape? ok the story is like this.. both of my parents mohon biasiswa sukan because of my brother dapat and so they applied for me.Da lama ayah hantar at my biasiswa cikgu.Itupun da lama hantar..i'm not so sured about it.Today my mom baru check for it because da lama keluar result on Julai.perghh..lama tu.So to check on it if get it or not?.Check..check..check..Anis tak dapat.Sooo..my father called and asked why Anis tak dapat.Anis dengar tadi apa ayah cakap but not so sure about it.Then i asked la ayah why Anis tak dapat.Ayah cakap pada bahagian akademik Anis got zero.Wow,i'm so shocked about it :0..but i was blur..kosong? tak faham right? then ayah cakap ada tiga bahagian mereka akan tengok untuk kita dapat biasiswa tu.That is..koko,pelajaran and parents punya gaji.I think..so my pelajaran got zero..why? padahal i got 5A's.Ayah cakap maybe ada mistake.Then he say "takpe,kakak boleh dapat tapi akan buat rayuan lagi".Again? damn it!







No comments:

Post a Comment