Monday, May 30, 2011

Korang Bercuti Gi Mana Wey? Jom Kita Pi Penang ...

Hurray ... cuti penggal persekolahan sudah bermula. Berapa lama ek? ala tak kan korang tak tahu ... selama 2 minggu kan? bermula Sabtu lepas, 28 hb Mei sehingga 12 hb Jun depan. Ke mana aku bercuti ya? Di minggu pertama aku akan berada di Pulau Pinang. To be specific di Tanjung Bungah. Bersama-sama abang aku dan 34 rakan sepasukan kontinjen catur Selangor yang lain aku akan menghirup udara pantai Tanjung Bungah selama seminggu. Ek eleh, OK lah tu ... bercuti sambil main chess hehehe ... alhamdulillah, dapat baju dan beg sandang free apa ... sonok la tu weh ... 




mmm bas ni yg bawak aku gi Penang ... bukan selalu aku naik bas. last aku naik bas aku gi interview di Kusess hunjung tahun lepas dengan atoq aku dari kampung. itu pun sebab ayah & ibu aku gi Mekah. cantiq tak bas kita orang?

OK lah c ya in Penang !!! 

No comments:

Post a Comment